מאגפים את נתניהו: הנדל והאוזר הודיעו: מצטרפים למפלגה של סער

איתי גדסי No Comments on מאגפים את נתניהו: הנדל והאוזר הודיעו: מצטרפים למפלגה של סער

חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר הודיעו על הצטרפות למפלגתו החדשה של גדעון סער. הנדל תקף את נתניהו בהצהרה ואמר, "שנתיים של כאוס פוליטי שמקורן אך ורק בהחלטה של נתניהו להעמיד את טובתו האישית לפני הלאומית". האוזר הבהיר בדבריו את מטרת המפלגה, "חלופה לנתניהו תקום רק מימין"

יועז הנדל צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פחות מיממה לאחר שגדעון סער הודיע על עזיבת הליכוד ופתיחת מפלגה חדשה שיעמוד בראשה, יו"ר סיעת 'דרך ארץ' שר התקשורת יועז הנדל הודיע היום (רביעי) על הצטרפותו למפלגה החדשה. בהצהרה שנשא לתקשורת אמר הנדל, "בבחירות הקרובות דרך ארץ תצטרף לתנועה של גדעון סער". הנדל הוסיף כי "צריך חלופה מימין לנתניהו. גדעון הוא הבית המדויק לכל אנשי ימין ממלכתי כמונו".

בפתח ההצהרה תקף הנדל את נתניהו ואמר, "מדינת ישראל במשבר מנהיגותי מתמשך.
שנתיים של כאוס פוליטי שמקורן אך ורק בהחלטה של נתניהו להעמיד את טובתו האישית לפני הלאומית".

הנדל ציין כי בהתחלה תמך בממשלת אחדות, "עשיתי כל מה שאני יכול כדי שתקום ממשלת אחדות ממלכתית. התפשרנו, קיווינו, אבל נתניהו לא ניצל את ההזדמנות לרדת מבמת ההיסטוריה כראוי".

לטענת הנדל, "מצבו המשפטי הכתיב את המצב הפוליטי ומכאן את דרך קבלת ההחלטות לגבי המשבר הכלכלי-חברתי בימי קורונה. אין מקום לעוד פשרות".

הנדל פירט את המטרה של המפלגה החדשה, "נפעל בכנסת ובממשלה בחזית מול נתניהו כדי לתת מענה לצרכי הציבור ונפעל בבחירות, כדי שתיווצר הנהגה שתהיה ראויה לעם הנפלא הזה".

הנדל הצהיר על שיתוף פעולה עם גנץ, "שוחחתי מוקדם יותר היום עם שר הביטחון בני גנץ. אני מעריך אותו מאוד. הוא פטריוט ישראלי וציוני אמיתי. עבדנו עד עכשיו בשיתוף פעולה ונדע גם לעבוד בעתיד".

חברו לסיעה ח"כ צבי האוזר אמר בהצהרה, "בנקודה בה אנחנו נמצאים כעת, ברור לחלוטין שחלופה לנתניהו תקום רק מימין. יש רק אדם אחד שמתאים למשימה הזו, מהיכרות אישית קרובה עם כל המועמדים לראשות ממשלה אני יכול לקבוע בלב שלם שגדעון סער הוא האיש המתאים ביותר לראשות הממשלה".

האוזר ביקר במרומז את נתניהו ואמר, "היכן שאני מזהה פזיזות ותזזיתיות אצל אחרים, אני מזהה אצלו קור רוח, שיקול דעת, ואחריות. הוא האיש היחיד בשעה קשה זו, יכול לאחד סביבו את עם ישראל, ולהבטיח מנהיגות מנוסה וממלכתית שאנו כה זקוקים לה".

במהלך כל הסקרים מאז נפרדו מגוש כחול לבן והקימו את סיעת 'דרך ארץ' הנדל והאוזר לא עברו את אחוז החסימה, לכן מהלך פוליטי כזה היה צפוי מראש. כעת מפלגתו החדשה של גדעון סער שאפי' שם עדיין אין לה, מקבלת 17 מנדטים בסקרים הראשונים.



0 תגובות